DET VACKRASTE JAG VET.

2010-08-16 klockan 04:25:28, i rebecca

 

jag älskar att höra hans andetag när jag vet att han sover

jag älskar att han ibland väcker mig med en puss, mitt på munnen

jag älskar att han ger mig spontana kramar, och att han inte släpper

jag älskar att han säger "cycklen" istället för "cykeln"

jag älskar att han alltid får mig att skratta

jag älskar att han bara kan vara sur på mig i max 2 minuter

jag älskar när han spelar gitarr och sjunger

jag älskar när han säger att jag är söt, fast jag är osminkad och ofräsh

jag älskar att hans ögon säger allt

jag älskar när han säger att han älskar mig

men mest av allt älskar jag honom, varje bit, hela honom. för han är baraså. yeah yeah wow wow ♥

 


Kommentarer
Postat av: Hampus

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-08-16 @ 10:47:36
Postat av: rebecca

<33

2010-08-16 @ 12:16:06
URL: http://silentnoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback