INFORMATION

2011-07-03 klockan 13:37:38, i rebecca
KORT OM MIG / SKOLGÅNG
Jag,  Rebecca, är en rödhårig tjej i mina bästa år (dvs 17). Sjukt driven och älskar att arbeta, lära mig saker, och att få visa vad jag går för.

Tycker även om att köpa nya skönhetsprodukter, shoppa (kläder kommer nog alltid ha en stor plats i mitt hjärta), skriva, teckna och, så klart, att fotografera.

Dessutom brinner jag för allt som har med design att göra, särskilt webdesign.

Ska börja 3an på gymnasiet efter sommarlovet. Går då i TEDE3, vilket betyder att jag går tekniklinjen, med inriktning design. Kommer troligtvis flytta till Lund efter min skolgång, för att plugga vidare.


MYCKET INTRESSANT FAKTA
♥ Har en tendens att alltid luta huvudet åt höger på kort (märks det, eller?).
♥ Jag tycker att rymden är det coolaste som finns.
♥ Läser mycket hellre illustrerad vetenskap, än modetidningar, eftersom att modetidningar är så sjukt oinspererande och tråkiga
♥ FÖRUTOM danska modetidningar, som COSTUME och COVER (mums!)
♥ Skrattar högt åt det som klassas som internethumor, och mina uppladdningar på comixed.com toppar front-pagen (typ hehe)
♥ Det finaste jag vet, är ljuset som blir när man blundar och blickar upp mot solen.
♥ Jag är rädd för fjärilar, och djupt vatten.
♥ Älskar spinning och powerwalk (och är grymt glad för det!)
♥ Mitt högra ögonbryn växer uppåt, och det är sjukt störande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback