UTRUSTNING

2011-07-03 klockan 12:43:15, i rebecca
img_src: alatest.se


KAMERAHUSET

Jag använder mig av en NIKON D40 (nypris ca 4000 sek), och har gjort det i kanske 2 år nu. Det är en trevlig och lättanvänd kamera, som jag är mycket nöjd med.
Dock ska det snart bytas, eftersom att det inte har autofokus i sig. Eftersom jag bara fotar med objektivet nedan, gör detta att jag bara kan använda manuell fokusering. Inte helt fel, men inte alltid smidigt heller.

OBJEKTIV

NIKON NIKKOR 50mm f/1.4 (nypris ca 5000 sek) är världens mest underbara objektiv, med grymt ljusinsläpp och såntdärnt.

och bättre än så blev det inte, pojkar och flickor! finns det fortfarande frågetecken, kan ni alltid mejla :) xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback